Choose a searcher

Placuszki bananowe

- Kategorie Do pracy , Przepisy

Placuszki bananowe

Kategoria: Do pracy

Czas przygotowania 15 minut

Ilość porcji 1 os.

Poziom trudności łatwe

dla osób chcących zadbać o układ krążenia i zdrowie serca

dla osób chcących zadbać o prawidłową pracę jelit

Kategoria: Do pracy

Placuszki bananowe

Czas przygotowania 15 minut

Ilość porcji 2 os.

Poziom trudności łatwe

dla osób chcących zadbać o układ krążenia i zdrowie serca

dla osób chcących zadbać o prawidłową pracę jelit

Składniki

  • Banan – 180g (1,5 sztuki)
  • Mleko sojowe – 120g (1/2 szklanki)
  • Mąka owsiana – 30g (2,5 łyżki)
  • Wiórki kokosowe – 12g (2 łyżki)
  • Olej rzepakowy – 5g (1 łyżeczka)
  • Jagody – 50g (1 garść)
  • Truskawki – 70g (1 garść)
  • Terranova PROBIOTYKI PREBIOTYK, FITOSKŁADNIKI KOMPLEKS – 2 kapsułki


Składniki

  • Banan – 180g (1,5 sztuki)
  • Mleko sojowe – 120g (1/2 szklanki)
  • Mąka owsiana – 30g (2,5 łyżki)
  • Wiórki kokosowe – 12g (2 łyżki)
  • Olej rzepakowy – 5g (1 łyżeczka)
  • Jagody – 50g (1 garść)
  • Truskawki – 70g (1 garść)
  • Terranova PROBIOTYKI PREBIOTYK, FITOSKŁADNIKI KOMPLEKS – 2 kapsułki


Sposób przygotowania

Banany zblendować z mlekiem. Dodać mąkę i wiórki, wymieszać.

Łyżką nakładać masę na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię, formując placuszki. Smażyć z obu stron do zrumienienia.

Owoce zblendować na mus. Dodać zawartość 2 kapsułek Terranova PROBIOTYKI PREBIOTYK, FITOSKŁADNIKI KOMPLEKS i dokładnie wymieszać z musem. 

Musem polać przygotowane wcześniej placuszki.

Sposób przygotowania

Banany zblendować z mlekiem. Dodać mąkę i wiórki, wymieszać.

Łyżką nakładać masę na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię, formując placuszki. Smażyć z obu stron do zrumienienia.

Owoce zblendować na mus. Dodać zawartość 2 kapsułek Terranova PROBIOTYKI PREBIOTYK, FITOSKŁADNIKI KOMPLEKS i dokładnie wymieszać z musem. 

Musem polać przygotowane wcześniej placuszki.

Opinia dietetyka:

Klaudia Gargol - dietetyczka Terranova Polska

Placki bananowe to szybki i pożywny posiłek, który można przygotować zarówno w domu jak i zabrać ze sobą do pracy. Banan, jagody i truskawki zapewnią doskonałe źródło cennego potasu, który wpływa m.in. na prawidłową pracę mięśni i nerwów. Odpowiedni poziom potasu będzie także bardzo ważny dla prawidłowej pracy układu krążenia oraz serca. W takim posiłku znajdziemy również spore ilości błonnika pokarmowego, który – mimo małej objętości posiłku - zapewni nam uczucie sytości. Osoby, którym zależy na wsparciu mikroflory swoich jelit, mogą wzbogacić ten posiłek o Probiotyki Prebiotyk i Fitoskładniki, które można wymieszać razem z truskawkowo-jagodowym musem. W ten sposób uzyskujemy bardzo dobre źródło pięciu szczepów probiotycznych (Lactobacillus rhamnosus Rosell-11, Lactobacillus acidophilus Rosell-52, Lactobacillus plantarum Rosell-1012, Lactobacillus casei Rosell-215, Bifidobacterium lactis CHR Hansen BB-12) o działaniu prozdrowotnym. Doniesienia naukowe opierają korzystne działanie probiotyków m.in. na wspomaganiu perystaltyki jelit oraz odżywianiu mikroflory jelitowej a także na ograniczaniu wchłaniania egzogennego cholesterolu i łagodzeniu objawów biegunki.

Klaudia Gargol - dietetyczka Terranova Polska

Produkty powiązane

Naturalnie możesz wybrać,
jak wiele możemy Ci
opowiedzieć o sobie

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub Zresetuj hasło